Sreet Marketing

Posted on Posted in Notícies

L’Street Marketing es pot classificar dins del màrqueting de guerrilla i està relacionat amb els anuncis o accions específiques que es duen a terme al carrer o en grans centres comercials i tenen un gran impacte a molta gent.

Una bona campanya de Street Marketing pot oferir uns resultats espectaculars si és prou original i creativa. Per tal d’aconseguir una bona campanya hs de deixar de banda els llibres i fer volar l’imaginació. Una campanya de Street Marketing original aconseguirà assolir tots els objectius que l’empresa s’hagi marcat.

Per aconseguir una campanya bona us deixem quatre punts clau:

 

1. ORGANITZACIÓ

Com sempre que no planeges una cosa és molt probable que acabi sent costosa i fins i tot en aquest cas pot resultar poc eficaç i que no generi visites ni vendes al negoci. Per això cal planificar molt bé des del principi els objectius de la capanya, com la durem a terme… Per organitzar bé la campanya t’has de fer les preguntes Què?, Qui?, Quan?, On?, Per que? i Quant? Un cop sàpigues això ja tindras uns objectius i unes pautes a seguir i podràs anar implementant cada pas.

 

2. PERMISOS PER LA CESSIÓ D’ESPAIS PÚBLICS

Pel que fa a la burocràcia, aconseguir un permís per la cessió d’un espai és bastant complicat en temes legals i pot portar un temps que has de tenir en compte a l’hora de planificar i organitzar el pla de la campanya. També has de tenir en compte que si treballes per una empresa gran i de renom serà més facil que et concedeixin l’espai que vols i més ràpidament.

 

3. DÓNA’T SUPORT AMB EL MARKETING ONLINE

Tot i que una bona campanya de Street Marketing sigui molt eficaç per si mateixa, has d’utlititzar el marketing online com ara les xarxes socials per aconseguir més popularitat. Si has fet un bona campaya pots aconseguir que sigui viral a la xarxa i aconseguir el doble d’impactes!

 

4. NEUROMARKETING

Les persones es deixen portar per les emocions, i és impossible que algú no somrigui o li caigui una llàgrima. Aquí és on entra el neuromarketing. Si aconseguim emocionar el públic objectiu o fer-li sentir coses com diversío, por, confiança… aconseguirem atreure’l a nosaltres. Hem d’aconseguir quedar-nos atrapats a la retina de la gent!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *