Últimes notícies i articles del sector

Novetats al sector del Telemarketing

El Telemarketing és una de les estratègies més efectives per fer créixer un negoci, no resulta complicat i té molt bons resultats. A diferència de les televendes el telemarketing el que fa és buscar i crear oportunitats. Aquest es pot fer servir per realitzar enquestes i estudis de mercat o ...
Llegeix Més

T’ha agafat desprevingut la nova llei de protecció de dades?

La nova llei de protecció de dades (LOPD) 2018 substitueix la que hi havia anteriorment i ara totes les empreses estan posant a la pràctica les mesures necessàries per complir-la. Tot i que va ser aprovada el 2016 es va deixar un gran marge de temps per aplicar-la i ...
Llegeix Més

Sreet Marketing

L’Street Marketing es pot classificar dins del màrqueting de guerrilla i està relacionat amb els anuncis o accions específiques que es duen a terme al carrer o en grans centres comercials i tenen un gran impacte a molta gent. Una bona campanya de Street Marketing pot oferir uns resultats ...
Llegeix Més

Com seran les Xarxes Socials el 2018?

Segons les dades que The Social Media Family ha obtingut per quart any consecutiu per quart any consecutiu, aquests serà el comportament dels usuaris espanyols a les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram). Actualment  Espanya hi ha 23M de perfils de Facebook, 13M d’Instagram i 4,9M de Twitter. Facebook ...
Llegeix Més
Milennials, la nova era de consumidors

Millennials, la nova era de consumidors

La generació del millennials és al punt de mira del mercat pels seus hàbits de consum i gustos sofisticats. Els millennials són els joves d’entre 18 i 33 anys els que conformen aquest perfil de consumidor. És dels grups majoritaris en les economies més desenvolupades i el més sofisticat pel ...
Llegeix Més

COMPRES CADA VEGADA MÉS RÀPIDES

COMPRES CADA VEGADA MÉS RÀPIDES La innovació tecnològica ha marcat un abans i un després en l’acció i el procés de compra. En el 2017, els consumidors estan impacients. El món digital els ha convertit en els anomenats “IWWIWWIWI“ (“I want what I want when I want it“, jo vull el que vull quan ho vull), consumidors ...
Llegeix Més

L’ENVELLIMENT DE LA POBLACIÓ I EL CANVI EN EL CONSUM

L’ENVELLIMENT DE LA POBLACIÓ I EL CANVI EN EL CONSUM En aquest 2017, un quart de la població té més de 50 anys, un número record, i això suposa canvis. La creixent població de més de 50 anys cada vegada és més activa, treballa més hores i porta l’economia cap a noves direccions. Amb ...
Llegeix Més

Optimitzar recursos per a créixer en beneficis

Segmentació En moltes ocasions quan pensem per a qui pot ser útil el nostre producte o servei, pensem que pot ser útil per a casi tothom. I podria ser que en funció de la necessitat hi pogués existir una possible col·laboració, però arribar a fer entendre el client potencial ...
Llegeix Més