Milennials, la nova era de consumidors

Millennials, la nova era de consumidors

Posted on Posted in Notícies

La generació del millennials és al punt de mira del mercat pels seus hàbits de consum i gustos sofisticats.

Millenials, els nous consumidors

Els millennials són els joves d’entre 18 i 33 anys els que conformen aquest perfil de consumidor. És dels grups majoritaris en les economies més desenvolupades i el més sofisticat pel que fa al consum, cosa que suposa un gran canvi a la manera d’atreure’ls a les empreses. També es diu que són impacients i per això busquen la immediatesa en tots els serveis. D’altra banda, s’han vist molt afectats per l’impacte de les noves tecnologies (s’han criat amb elles) i això es diu que els ha convertit en narcisistes, per la qual cosa les empreses han de centrar-se en ells per cridar-los l’atenció.

També són extremadament socials i mantenen les seves xarxes actualitzades en tot moment. Aquest comportament que els caracteritza també fa que es preocupin més per temes com el medi ambient i busquin la superació. El fet que els agradi tant compartir la seva vida a les xarxes socials els converteix en grans crítics per les empreses així com amb un canal de comunicació molt poderós.

La personalització, les experiències i els productes eco-friendly són de les coses que més valora.

Segons l’informe tres de cada 4 millennials està disposat a pagar una mica més per un producte o servei eco-friendly. Així doncs aquesta generació és més sensible a campanyes compromeses amb l’estalvi energètic o el medi ambient.

El 86% d’aquests joves deixaren de fer negocis amb una empresa després d’una mala experiència com a client.

Això comporta que els productes i serveis de les empreses estiguin constantment en un aparador, les xarxes socials, i imposa a l’empresa el repte de ser impecables per tal de generar una onada positiva d’informació, que en cas de ser negativa seria desastrós per la viralitat que tenen els missatges en aquest nou canal. Això fa vital que les empreses satisfacin completament les necessitats dels clients.

Per tant, com a empreses hem d’adaptar els nostres serveis o la forma de distribuir els nostres productes. Per poder aconseguir l’atenció d’aquest públic tan selectiu i fidel, però sobretot procurar crear seguidors i no clients.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *